Brązowo mi ;)


Zdecydowanie ten weekend był bardzo leniwy. W sobote jeszcze gdzieś wyszłam, ale już niedziele całą spędziłam w łóżku. Czasem takie lenistwo się przydaje ;) W piątek był śnieg dzisiaj niestety już go nie ma. No i możemy stwierdzić, że zima już nas przywitała. Zdjęcia robione podczas sobotniego spaceru. Świeciło słońce więc było cieplutko. A muszę Wam się pochwalić bo rzucam palenie. Odebrałam paczkę z apteki z plastrami, gumami do żucia i inhalatorem i zaczynamy 3-miesięczną kurację :) Mam nadzieję, że się uda. Najważniejsze, aby mieć motywacje a ja ją właśnie mam. Więc trzymajcie za mnie kciuki. Enjoy!

Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

93 comments:

  1. Pieknie:)
    Zastanawiam sie nad podobnymi butkami,powiedz czy sa wygodne?:)

    ReplyDelete
  2. prześwietne kolory, moje ukochane jesienne barwy

    ReplyDelete
  3. zdjęcia w pięknej scenerii :)
    powodzenia w rzuceniu palenia :)

    ReplyDelete
  4. fajny zestaw, ładne kolorki i świetna biżuteria. Podoba mi się. I trzymam kciuki aby ci się udało:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. boskie zdjęcia , kocham czerwone liście ; *

    ReplyDelete
  6. świetna torba ;) ja tez rzucam, myślałam, że nie dam rady. Najgorszy był pierwszy tydzień, a potem już luuuz ;) zależy ile się paliło, ja nie tak dużo w sumie, ale wkurzało mnie to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja palę od 17 roku życia i to czasem paczkę dziennie wypalałam, ale mam nadzieję, że dam radę :)
      Cieszę się, że Tobie się udało :)

      Delete
  7. Super klimat i dodatki, bardzo mi się podoba!!!

    ReplyDelete
  8. Cudowna torebka! :)
    Dobrze, że nie ma śniegu, bo zbliża się Wszystkich Świętych i boy była ładna pogoda, bo nie chce bardzo marznać na cmentarzu ;)
    www.czekamnacos.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  9. jakie piękne kolory na zdjęciach! :)

    ReplyDelete
  10. torebka i biżuteria <3 mm wyśmienite!

    ReplyDelete
  11. Powodzenia , śliczne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  12. Świetny zestaw!!! torebeczka-love, love!!! sneakersy uwielbiam!!!

    ReplyDelete
  13. Ach, jak ja kocham jesienne plenery! Bajecznie :) Torebka bardzo ładna!

    ReplyDelete
  14. super wyglądasz :) świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  15. no mnie sie strasznie podoba i dodatki i kolorystyka a zwłaszcza połączenie butów i spodni:)

    ReplyDelete
  16. wszystko super, bvrakuje jednego - uśmiech :)

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz:) świetne buty i torba.

    ReplyDelete
  18. boże, ale masz boski kolczyk!!! :D

    ReplyDelete
  19. bardzo fajny look :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  20. Pięknie wyglądasz. Bardzo mi się podoba sweter. Kolczyki sa super, bardzo bym chciała mieć przebite ucho w tym miejscu co Ty . :D

    ReplyDelete
  21. Heh W takim razie zapraszam do mnie ;p ;p. Świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  22. Fajna torba i sweterek. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  23. Świetna biżuteria, świetna chusta, świetne zdjęcia i świetną czcionkę kurde masz :D Taka dziwna, nie potrafię określić jej, ale mi się podoba. :D Jak ją zrobiłaś? :>

    Kochana a tą torebkę to ja kupiłam ze 2 lata temu w centrum chińskim, na allegro też one były, a może nadal są.
    Obserwuję, bo mi się tu podoba. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak piszę post mam tam do wybory czcionki :) Niestety ja ustawiam za każdym razem inną, ale i tak mam taką samą więc musiałam coś tak pozmieniać w kodzie html, że mam cały czas taką samą :D

      dziękuję ;*

      Delete
  24. życzę powodzenia w rzucaniu palenia, ale najważniejsze to pamiętać, że wszystkie te plastry i inne dodatki to tylko taka pomoc, najważniejszą walkę trzeba przetoczyć w głowie, ale na pewno podjęcie takiej decyzji jest słuszne względem zdrowia
    a ze zdjęć podoba mi się bardzo sweter i buty :) no i te kolory drzew i krzaków! pięknie

    ReplyDelete
  25. oj bardzo! Zapewne chodzi Ci o blog Agnieszki?:) Dziękuję:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba tak, gdzieś zgubiłam jej bloga ;/

      Delete
    2. http://nitkafashion.blogspot.com ?

      Delete
  26. ramoneska cuudooownaa :)) zapraszam do mnie http://lovefashionmagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. love this! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    ReplyDelete
  28. genialna stylizacja :) trzymam kciuki żeby Ci się udało rzucić palenie ;)

    ReplyDelete
  29. też mam ten sweterek. dobrze mi służy. bardzo ładny zestaw. z chęcią dodam do obserwowanych.

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz :)
    Powodzenia w rzucaniu palenia ! :)

    ReplyDelete
  31. Zakochałam się w tej torebce!
    Powodzenia w rzucaniu, na pewno Ci się uda musisz tylko bardzo chcieć a dalej jakoś będzie ;)

    ReplyDelete
  32. ale masz śliczny sweterek ;)

    ReplyDelete
  33. Świetny sweterek tu dostrzegłam!
    Obserwuję;)

    ReplyDelete
  34. Wracaj do zdrowia ! Pięknei wygladasz :)

    ReplyDelete
  35. zakochałam się w torebce i kolczykach <3 !

    ReplyDelete
  36. wyglądasz pięknie, boska bransoletka ;*

    ReplyDelete
  37. Trzymam kciuki za rzucenie! ;)

    ReplyDelete
  38. fajne kolczyki ;dd ładnie wyglądasz;dd

    ReplyDelete
  39. bardzo przyjemny blog :) na pewno będę przeglądać :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  40. bardzo podoba mi się Twój sweterek!! :))
    zyczę powodzenia i 3mam kciuki za rzucenie palenia!:)

    ReplyDelete
  41. fajny zestaw, podoba mi się :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  42. Jejku jakie śliczne zdjęcia i wszystkie elementy stroju tak ze sobą zgrane...cud, miód i orzeszki ;*

    ReplyDelete
  43. dziekuje ze sie do mnie odezwalas i za komentarz :) ciesze sie przede wszystkim z tego powodu, ze teraz moglam wpasc na twojego bloga, ktory mnie zachwycil :) swietne wyczucie, rewelacyjny styl :)
    oczywiscie ze bede obserwowala i licze na rewanz :)
    zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo ;*
      Nie ma sprawy :)

      Delete
  44. No proszę jaka urocza jesienna aura w koło!

    Podoba mi się bardzo Twój strój oprócz tych okropnych butów. Wybacz, ale co druga dziewczyna nosi adidasy na koturnie, co jest wg mnie zaprzeczeniem jakiejś kobiecości, elegancji, czegokolwiek, buty skreślam! Reszta ekstra!

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    ReplyDelete
  45. Awwww szkoda, ze nie opublikowałaś mojego komentarza :)
    Następnym razem będę lepszy! :)

    Pozdrawiam,
    Kamil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twój komentarz dopiero przeczytałam i dopiero teraz został opublikowany :)
      U Ciebie też długo czeka się na publikację :P
      A wszystkie komentarze u mnie są publikowane :)

      Delete
  46. Zgadzam się z Tobą w 100%, ten mus jest genialny ♥ a w taki zestaw sama chętnie bym wskoczyła ;)

    ReplyDelete
  47. Świetne spodnie i torba tak mi się marzy ♥

    ReplyDelete
  48. alle cudowne jesienne zdjęcia <3 przepiękne po prostu! te kolory, ubranie ;)
    i świetny kolczyk.
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    ReplyDelete
  49. sliczna jesien uwieczniona na zdjeciu ;)

    ReplyDelete
  50. te szare buty są przepiękne ;)

    ReplyDelete
  51. jeeej jak mi się podobają te torby!:) Cudna biżuteria i bardzo fajny zestaw, poluję na te buty :)

    ReplyDelete
  52. Dzieki ;)
    Mam ten sam problem, ale stawiam na silna wole i mam nadzieje rzucic do konca roku ;)

    ReplyDelete
  53. super zdjęcia! marzy mi się taki kolczyk!:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajne dodatki. Bransoletka i biżuteria <3

    ReplyDelete
  55. bardzo fajna stylizacja :) mam taką samą torebke ;p

    ReplyDelete
  56. Świetna stylizacja :)
    podoba mi się Twój blog :)
    dodaję do obserwowanych :)

    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. swietnie wygladasz i piekne zdjecia
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  58. Ładna stylizacja, kolorki bardzo pasują do Ciebie :) Miłego wieczorku :)

    Zapraszam do siebie : http://kmchphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetny zestaw ..torba <3, a kolorystykę uwielbiam :)*

    ReplyDelete
  60. Ładna torebka:) Zapraszam do mnie do obejrzenia mojej ulubionej stylizacji http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/fur-vest-again.html :)

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27