Yellow&Pink


Czas leci tak szybko, że nawet nie wiedziałam, że jest tak późna godzina. Dzisiaj pracowałam trochę nad wyglądem bloga. Nagłówki zrobiłam cztery i nie wiedziałam który wybrać więc prosiłam Was o pomoc. Wybraliście te najbardziej kolorowe jednak kiedy dodałam jeden z nich na bloga nie podobało mi się. Wolę chyba jednak te proste, jasne i przejrzyste. Mam nadzieję, że Wam się spodoba nowy wygląd :) Ostatnio byłam na spacerze, kiedy jeszcze u nas była zima bo teraz jest już +5 i świetne słońce. Co do stylizacji..hmm nawet nie wiedziałam, że taki kolor bluzki jest w mojej szafie. Postanowiłam trochę ożywić moją stylizację i myślę, że mi się udało. Kolor w zimę..fajna sprawa :)
Można głosować na mojego bloga w konkursie na bloga roku!

Jeśli chcesz zagłosować 
 Wyślij SMS o treści C00132 Na numer 7122

140 comments:

  1. Fajnie ożywiłaś całość żółcią!

    ReplyDelete
  2. zawsze masz śliczne paznokcie! :) żółty cudnie wychodzi w tej stylizacji. spódniczka świetna :)
    ps. blog wygląda ślicznie :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia ;) ślicznie miejsce ;)

    ReplyDelete
  4. Genialna spódniczka :) Uwielbiam takie wzorki <3 Piękny outfit :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    ReplyDelete
  5. fajnie wyglądasz! super spódnica i pazury :)

    ReplyDelete
  6. Spódnica jest piękna !!<3
    śliczne paznokcie !

    xoxo U:*

    ReplyDelete
  7. świetnie;) fajne paznokcie;)

    ReplyDelete
  8. cudo pierścionek i kurtka ♥
    bardzo podoba mi się też jak masz umalowane paznokcie!:D

    ReplyDelete
  9. Dziękuję ślicznie!
    Spódniczka - rewelacja!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz!:) spódniczka boska, a paznokcie rewelacja!:)

    ReplyDelete
  11. fakt, kolor super, daje po oczach jak słońce :) I pazurki też świetne :)

    ReplyDelete
  12. Piękna spódniczka i rewelacyjne paznokcie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i mnie ubiegła.. właśnie to chciałam napisać. :)
      I powiem szczerze, że w związanych włoskach jakoś tak jest Ci lepiej :*

      Delete
    2. Noo mówiłam haha :d w rozpuszczonych coś jest nie tak a w związanych o niebo lepiej :D Kiedys ktoś mi powiedził `Masz twarz do związanych włosów` i to prawda :)

      Delete
    3. A jakbyś dała przedziałek na boku? :)

      Delete
    4. ale w związanych? odpada. A jak mam mieć przedziałek na bok w rozpuszczonych to w loczkach jedynie fajnie wyglądam :) Może kiedyś ktoś mi loki zrobi :D

      Delete
    5. jedynie, że szybciej obetnę włosy :D

      Delete
  13. świetne połączenie! Bardzo mi się podoba;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. genialna spódniczka, i pierścionek!
    ślicznie wyglądasz.
    bardzo podoba mi się blog, obserwuję.


    i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  15. jakie boskie paznokcie! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za komentarz :)
    świetna stylizacja, spódniczka bardzo mi się spodobała : D

    ReplyDelete
  17. pierwszy raz spotkałam kogoś, kto mieszka w Szkocji na bloggerze :) świetnie wyglądassz!

    ReplyDelete
  18. Ale masz cudowną kieckę! :) No piękna jest! :)

    ReplyDelete
  19. Jakie śliczne widoki :3
    Podoba mi się bardzo Twoje spódniczka :)
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. świetna spódniczka :)
    Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  21. paznokcie super a print na spodnicy ciekawy :)

    ReplyDelete
  22. hehehe , a u mnie jest - 5 . Świetnie wyglądasz ;D

    ReplyDelete
  23. Kochaniutka świetnie się prezentujesz!
    Paznokcie czarują!

    ReplyDelete
  24. rewelacyjna spódnica. Ja też zdecydowanie wolę przejrzyste i jasne tony :)

    ReplyDelete
  25. piękne pazurki i pierścionek <3 uwielbiam :)

    ReplyDelete
  26. Wspaniała spódniczka !! :D
    A paznokcie świetne ;D

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyglądasz! Spódniczka połączona z żółtą bluzeczką wygląda świetnie! Paznokcie wyszły rewelacyjnie, zwracają na siebie uwagę. Po za tym podobają mi się zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  28. Paznokcie to Ty masz boskie. Więcej uśmiechu na zdjęciach bo masz cudowny! :)
    Ogólnie to bardzo ładna spódniczka i pierścionek :)

    ReplyDelete
  29. bardzo mnie zauroczyły paznokcie, śliczna stylizacja :)

    ReplyDelete
  30. dziękuję za miłe słowa :) Spódniczka świetna !

    ReplyDelete
  31. zolty z czarnym to ostatnio moje ulubione polaczenie!

    ReplyDelete
  32. ojej cudnie wyglądasz ;)) !!

    ReplyDelete
  33. To było bardzo dobre posunięcie, żeby rozjaśnić całość żółtym kolorem :) Przepiękne paznokcie :)

    ReplyDelete
  34. masz śliczny płaszczyk jeju! dzisiaj nowa notka powinna być więc zapraszam ;)

    ReplyDelete
  35. Boska stylizacja i swietnie wyglądasz ^^

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładna spódniczka, a paznokcie to Ty masz świetne! :))

    ReplyDelete
  37. prześlicznie wyglądasz!
    piękny kolor paznokci i pierścionek :)

    ReplyDelete
  38. Ładnie :D
    Co Ty na to abyśmy wymieniły się głosami w konkursie? Tylko bez żadnych wkrętów.. Jak głosujemy to obie.:) Daj znać czy się zgadzasz, tylko napisz u mnie bo potem zapewne nie odnajdę Twojego bloga ;c

    ReplyDelete
  39. Przewspaniały blog. :D Jesteś ładna i fajnie piszesz. Gratuluję! :*

    ReplyDelete
  40. A gdzie jakiś uśmiech hihhhi :)
    Bardzo ładnie wygladasz ;*

    ReplyDelete
  41. Jaki masz szablon na blogu? :)

    ReplyDelete
  42. Fajna wzorzysta spódniczka :) no i jeszcze Twoje paznokcie przykuły moją uwagę :) fajnie zrobione :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  43. uwielbiam takie spódniczki jak ta! :)

    ReplyDelete
  44. śwwietna stylizacja :D mam identyczną spódniczkę :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie : )
    coosmod.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Lubię takie azteckie motywy na ubraniach <3

    ReplyDelete
  46. genialne paznokcie i pierscionek:)
    pozdrawiam i dziekuje za mila wizyte:)

    ReplyDelete
  47. fajna stylizacja!:)
    i bardzo ładny plener:)
    pozdrawiam serdecznie!:*

    ReplyDelete
  48. Przeca się ubieram :D!
    Podoba mi się ta Twoja spódniczka :D

    ReplyDelete
  49. nie przypadła mi do gustu stylizacja, ale masz cudowne paznokcie!

    ReplyDelete
  50. ale śliczne zdjeciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    zapr do mnie- DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Przepięknie zrobione paznokcie! :)
    Podoba mi się połączenie żółci z biało-czarną spódniczką.
    Zima nie musi być nudna i ponura, extra!

    ReplyDelete
  52. Zima w tle a ty kwitniesz jak kwiat na wiosnę :) cudownie kochanie ♥

    ReplyDelete
  53. Fajne wyglądasz, śliczny wzorek na paznokciach, piękne zdjęcia z zimową sceneria:)

    ReplyDelete
  54. Kochana kiedyś miałaś sytuację, że zniknęły CI zdjęcia na blogu. Mam to samo, jak je odzyskałaś?

    ReplyDelete
  55. Świetnie rozweseliłaś kolorem, kolor w zimie to konieczność...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  56. Cudowne paznokcie, po prostu rewelacja! ;)

    ReplyDelete
  57. Paznokcie masz świetne, wyglądasz bosko!

    ReplyDelete
  58. a jak mam na dysku, to tylko w ręczny sposób da sie je przywrócic? załamałam się.

    ReplyDelete
  59. śliczne zdjęcia i powodzenia w konkursie! :)

    ReplyDelete
  60. cudowne paznokcie ;)
    blog jest przejrzysty i miły dla oka

    ReplyDelete
  61. dziękuję za odwiedziny ;) świetny print na spódniczce

    ReplyDelete
  62. świetne miejsce na zdjęcia i ta spódniczka !!

    ReplyDelete
  63. dziękuję za Twoją pomoc kochana :*

    ReplyDelete
  64. Uwielbiam Twoje paznokcie:)
    Bardzo mi się podoba ten blog, więc obserwuję (tylko informuję;) )

    ReplyDelete
  65. Super outfit, piękna spódnica, będę zagladała, obserwuję i zapraszam :)

    ReplyDelete
  66. paznokcie genialnie korespondują z pierścionkiem! :)

    ReplyDelete
  67. swietnie i naturalnie :) paznokcie bomba <3

    ReplyDelete
  68. Widzisz miałaś zakwasy,a ja nic:( I po których takie miałaś?bo może ten skalpel nie jest jakiś taki hardkorowy?;p
    Wczoraj przeglądałam ćwiczenia Mel B. i naprawdę wyglądają ciekawie:) takie energiczne są :) Trzeba próbować,żeby mieć ładne ciałko wiosną i latem:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ewachodakowska.pl/ ja z tej strony pobrałam sobie program treningowy. Nic nie słyszałam o skalpelu. Ja rano ćwiczyłam i wieczorem zakwasy miałam :D

      Delete
  69. śliczna spódniczka
    poza tym urzekły mnie twoje paznokcie, jakim lakierem potraktowałaś końcówki? wyglada na prawdę rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  70. Świetne paznokcie <3
    Ogółem cała stylizacja bardzo naturalna i to bardzo ładnie wygląda.

    ReplyDelete
  71. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ślicznie wyglądasz Kochana ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    ReplyDelete
  72. Ta spódnica i nutka żółtego są wręcz genialne ! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  73. ładna spodnica i paznozkcie;)

    ReplyDelete
  74. Piękna gorąca kobieta z pięknami pazurkami :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  75. Pięknie wyglądasz :)


    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)


    Zapraszam na nowy post


    www.POLINEFASHION.pl


    Kiss :*

    ReplyDelete
  76. ja dopatrzyłam cudowny pierścionek <3 i rewelacyjny kolor paznokci :)

    ReplyDelete
  77. wow great outfit ! love the coat !!!
    maybe we follow each other!?
    let me know :)

    www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  78. http://ja-i-dieta.blog.pl/
    byłabym wdzięczna za czytanie, komentowanie i rozreklamowanie wśród znajomych
    chętnie poznam zdanie innych na temat

    ReplyDelete
  79. Rewelacyjny pomysl na przelamanie B&W z tym zoltym kolorem!!
    xxo

    ReplyDelete
  80. Rewelacyjne zdjęcia i prześliczna spódniczka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  81. Fajniee ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka!!!
    pzdr.http://changeess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Śliczna spódnica, a żółta bluzka fajnie wszystko rozświetla.


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Ladnie wyglądasz pierścionek i paznokcie są super:))pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  84. super się prezentuje ta spódniczka z taką zółtą bluzka. :)
    spódnica jest super.

    ReplyDelete
  85. świetna spódnica! oraz paznokcie zainspirowałaś mnie :)

    ReplyDelete
  86. bardzo ładna kurtka i pierścionek!:)

    ReplyDelete
  87. genialna spódnica uwielbiam takie wzory zapraszam do mnie http://ewefiu1.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. wspaniałe zestawienie, ale chyba najbardziej urzekły mnie pazurki :)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  89. dzięki :D
    czytam komentarz nade mną i zdecydowanie sie zgadzam - cudowne paznokcie! zazdroszczę takich :D buty są super i chyba w końcu się skuszę na takie, jak tylko przyjdzie wiosna :D do podartych szortów idealne!
    no i nie mogę nie wspomnieć o pierścionku, z takim manicurem prezentuje się kapitalnie

    ReplyDelete
  90. dziękuję :*
    świetny zestaw! mam ochotę wzbogacić moją garderobę o kilka neonowo-żółtych rzeczy :D

    ReplyDelete
  91. ślicznie wyglądasz:) piękne paznokietki:) pierścionek i spódniczka super:)
    ja już kukam na Ciebie mam nadzieję że Ty też do mnie zalookasz??:)
    pozdrowionka http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. piękny pierścionek i spódniczka:) a paznokietki ekstra:)
    ja już zaglądam do Ciebie mam nadzieję, że też czasem do mnie zalookasz:)
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  94. bardzo podoba mi się Twoja kurtka i paznokcie :D

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27