Inspiracje

Dzisiaj trochę inspiracji. Mój folder `inspiracje` jest coraz większy dlatego postanowiłam Wam pokazać co mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też coś wpadnie w oko. Zmieniłam wygląd bloga i dziękuję bardzo za pomoc mojej Ag ♡ Bez Niej nie byłoby tej zmiany ponieważ nie mam jeszcze swojego komputera więc nie mam programów do przerabiania więc Ag jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :* Dzisiejszy dzień był o wiele fajniejszy od wczorajszego. Sobote spędziłam w domu, zobaczyłam wszystkie filmy co leciały w tv a dziś trochę sobie pospacerowałam i spędziłam miło czas :) Miłego oglądania ;*

50 comments:

  1. Wszystko mi się spodobało :)

    ReplyDelete
  2. super !! Bardzo w moim guście. :)

    ReplyDelete
  3. niektore zdjecia naprawde mnie zainspirowaly:)

    ReplyDelete
  4. Pozdrawiam miłośniczkę kotów i dziękuję za wizytę :)

    ReplyDelete
  5. świetne inspiracje! Też by mi się przydała pomoc przy blogu :) muszę kogoś zmęczyć!

    ReplyDelete
  6. świetne inspiracje!♥
    cudny nagłówek!:*

    ReplyDelete
  7. Bardz mi się podobają zmiany na blogu, świetny również nagłówek!

    ReplyDelete
  8. Znakomite inspiracje :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię styl Małgosi Sochy;)

    ReplyDelete
  10. Świetne inspiracje :D
    Rihanna <3

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Zawsze zachwycająca Małgosia Socha i genialny kolor włosów Rihanny <3

    ReplyDelete
  12. Przepiękne kobiety ;)


    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz na nowy post

    buziak!

    ReplyDelete
  13. Jestem na tak, wszystkie są przepiękne :)

    ReplyDelete
  14. piękne zdjęcia:) uwielbiam Małgosię Sochę- mimo iż jest "wszędzie" jakoś nie mam wrażenia, że za chwilę wyskoczy mi z lodówki;)

    ReplyDelete
  15. Ciekawie :D
    Obserwuuuuuję!
    Zapraszam do obejrzenia nowego posta,
    obserwowania i polubienia mojego fanpaga :)
    Z góry dziękuję! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Cudowne inspiracje,różowy ażurowy sweterek <33

    ReplyDelete
  17. Wszystkie, ale zwłaszcza te czarno białe są piękne :)

    ReplyDelete
  18. gorgeous ladies!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    ReplyDelete
  19. Socha piekna! ale Riri number one! <3

    ReplyDelete
  20. cudowne zdjęcia, mega inspirujące
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    ReplyDelete
  21. Genialne inspiracje!! :D Riri rządzi ;)

    ReplyDelete
  22. Świetne inspiracje :)
    Podoba mi się ten tatuaż na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  23. kilka dobrych, naprawdę dobrych inspiracji. piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  24. genialny nowy wygląd bloga !:)

    ReplyDelete
  25. inspiracje są genialne :) wszystkie te kobiety są bardzo ładne!

    ReplyDelete
  26. Dziekuje za odwiedziny. Swietny set!!! Panzokcie, naszyjnik, bluzka - rewelka. Obserwuję :)

    ReplyDelete
  27. jak ja Ci zazdroszczę tego ciepła i zielonej trawki;) genialny zestaw, ten żółć ożywia całą stylizację:)
    pozdrawiam P:)

    ReplyDelete
  28. mniam fajne inspiracje:))0

    pozdr

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  29. Bardzo stylowe kreacje, fajne posty, pozdrawiam http://flyinghatblog.blogspot.com xd

    ReplyDelete
  30. Piękne kreacje ! Ładny gif . Zapraszam http://chomik69.blogspot.com/

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27