Lips :)

 Dzisiaj coś o moich ulubionych pomadkach i błyszczykach do ust. Nie chciałam Was zasypywać masą zdjęć całych moich zbiorów dlatego też wybrałam te które używam najczęściej i najbardziej lubię. W każdej mojej torebce znajduje się pare błyszczyków więc nigdy nie wiem ile ich mam. 1. Mocna czerwień, trzyma się długo i to mi się najbardziej podoba. A kolor ma rewelacyjny :) 2. Najsłodsze błyszczyki jakie miałam. 3. Szminka ma już dobrych pare lat 3 na pewno. Tak jak 1 długo trzyma się na ustach. Kolor mega intensywny dlatego też wybieram ją na lepsze okazje niż wyjście z domu do sklepu. 4. Używam jej codziennie i jestem nią zachwycona. Do tego ten piękny zapach. 5. Moim zdaniem jest to najlepszy balsam do ust. Nie mam problemu w zime z popękanymi ustami no i świetnie nawilża. Te produkty jak najbardziej Wam polecam. na deser macie mojego słodkiego pączka <3

56 comments:

  1. uwielbiam malować usta! świetny animowany obrazek;D

    ReplyDelete
  2. Obie pomadki mają bardzo ładny kolor :)

    ReplyDelete
  3. łaaa, i tak sporo tego :) a pączuś cudowny <3

    ReplyDelete
  4. ten donat jest genialny:P taki słodki:)
    pozdrawiM:)

    ReplyDelete
  5. Awesome post & cool blog, dear!

    I am your follower now (with gfc and bloglovin`).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/


    My FACEBOOK

    My LOOKBOOK

    My TWITTER

    ReplyDelete
  6. Chętnie skradłabym Ci ten balsamik do ust <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. można go zamówić na stronie sklepu ;)

      Delete
  7. Uwielbiam te błyszczyki z Oriflame:) masz świetne stylizacje widzę, że też używasz kosmetyków tej marki, dlatego też zapraszam cie do wzięcia udziału w moim konkursie,w ktorym do wygrania są kosmetyki własnie marki ORIFLAME:) http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. wyobrażam sobie zapach tego balsamu:)

    ReplyDelete
  9. ten balsam ciekawy wydaje sie być :)

    ReplyDelete
  10. ile kosztowała ta szmineczka z vibo? ładnie wygląda! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1,5 f. W Polsce nie wiem ile one kosztują.

      Delete
  11. Nie miałam okazji mieć żadnych z tych błyszczyków i szminek:)
    Chyba sie na jakiś skusze;))
    Pozdrawiam goracoo!

    http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. szmineczki boski, świetna animacja z oponką ;)

    ReplyDelete
  13. Ładne mają kolory szminki ♥

    ReplyDelete
  14. podstawa to dobrze nawilżone usta, bynajmniej teraz:) ale śliczny ten balsam z yves rocher i ten znikający pączuś :)

    ReplyDelete
  15. Szminki są śliczne! szczególnie ta z inglota mi się bardzo podoba!

    ReplyDelete
  16. Super post o kosmetykach do ust. Przyda mi się bo szukam idealnej pomadki, w niewygórowanej cenie. Podejrzewam ,że postawię na markę Inglot.

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi się różowa pomadka! ściskam :)

    ReplyDelete
  18. podoba mi sie odcien tej pomadki z inglota ;)

    ReplyDelete
  19. wszystkie śliczne aż czuję ich zapach ;D
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  20. Ohmm. fajne kosmetyki♥
    Zapraszam Cię do mnie; mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba i zaobserwujesz.:
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. śliczna pomadka nr 3 ta z Inglota. I zaciekawił mnie twój balsam do ust. Chyba się skuszę:)

    ReplyDelete
  22. Mmmm pączuś :D. Spodobał mi się ten balsamik :)).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  23. Prześliczny kolorek ma szminka z Inglota ♥

    ReplyDelete
  24. Lubię szminki : )) Inglot <3

    ReplyDelete
  25. Masz wspaniałego bloga, miło się czyta i aż prosi się, aby zajrzeć ponownie.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili : www.stylowa-sophy.blogspot.com
    Zaobserwujesz mnie ? -Robię to samo.

    ReplyDelete
  26. Osobiście uwielbiam pomadki z inglota ! Są świetne a ty dorwałaś genialny kolor !

    ReplyDelete
  27. Ładny kolor szminki nr 3 :)

    ReplyDelete
  28. Właśnie tak patrzę na te kosmetyki i chyba też powinnam uzupełnić swoją toaletkę ;)
    Twoje są świetne, zwłaszcza ta różowa szminka :D

    ReplyDelete
  29. zaciekawił mnie ten balsamik do ust :) pewnie ślicznie pachnie :)

    ReplyDelete
  30. Super kosmetyki. Uwielbiam szminki Inglot!

    ReplyDelete
  31. szminka z inglota jest przepiękna! Ja mam podobny kolor z rimmela i wielbię ja ;d

    ReplyDelete
  32. Nude wygląda bardzo zachęcająco ;) Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  33. A dziękuję :* Świetna stylizacja, ale z Ciebie laska! :D Obserwujemy?

    ReplyDelete
  34. Zastanawia mnie ten balsam bo uwielbiam takie produkty. Ciekawa jestem jak wypada w porównaniu z balsamami the body shop.
    Pierwsza szminke chciałabym zobaczyć na ustach :)

    ReplyDelete
  35. A no rzeczywiście! :) Również obserwuję <333

    ReplyDelete
  36. Mnie bardzo interesuje pomadka Maybelline, choć może w mniej wyrazistym kolorze ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    ReplyDelete
  37. kosmetyki faantastyyczne!<3
    a to zdj pączka wymiata;p

    ReplyDelete
  38. jaki świetny gif! ;d uwielbiam wszyyystko co związane z makijażem ust ;)

    ReplyDelete
  39. Dzieki za wizyte na moim blogu :) Milo widziec kogos z "okolic" (czyt. niekoniecznie z Polski). Bede zagladac.

    ReplyDelete
  40. świetne kosmetyki! ;)
    ale fajny gif z tym pączkiem. ;D

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27