Czas spędzony nad morzem

Uwielbiam spędzać czas nad morzem, oczywiście kiedy jest piękna pogoda. I taka pogoda była do dziś. Teraz już pada deszcz, jest szaro i wszystkiego się odechciewa. Zaraz przychodzi do mnie znajoma a mi się nie chce nawet sprzątać. Nie lubię takich dni..no tak, ale kto lubi ?! Mam nadzieję, że weekend będzie już piękny i będę mogła wyjść z domu. Ostatnie moje zakupy były udane. Chciałam coś ciepłego i fajnego więc dopadłam świetną kamizelkę z Lee . Była ostatnia i to jeszcze mój rozmiar więc bardzo się cieszyłam i od razu trafiła do mojej szafy. Trampki na spacery akurat :) Przypominam o konkursach TU ;) i TU :) i wyprzedaży mojej szafy TU ;)

66 comments:

  1. zazdroszczę, marzy Mi się wypad nad morze już od dawien dawna!!:)
    Uwielbiam Polskie morze!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Polskie morze też uwielbiam i mam nadzieję, że w tym roku nad Polskie też pojadę ;)

      Delete
  2. Ładnie Ci z uśmiechem na twarzy:)
    Buziaki

    ReplyDelete
  3. ach morze... bardzo chciałabym je zobaczyć.. :c

    ReplyDelete
  4. Ładna i praktyczna kamizelka. :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Mieszkam nad morzem i dokładnie wiem jakie to wspaniałe uczucie stać nad nim <3 <3 <3
    Zdjęcia są śliczne. Piękne kolory ! Po prostu IDEALNIE <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja również uwielbiam morze, piękne zdjęcia:) pozdrawiam i zapraszam:) A.

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia ;) Ciekawy blog kochana:)

    ReplyDelete
  8. nie ma to jak mieszkać nad morzem :)

    ReplyDelete
  9. Ahh..ile ja bym dała żeby teraz być nad morzem... <3
    Z tego co wiem to pogoda na weekend ma się pogorszyć i znowu ma wrócić zima. ;(

    ReplyDelete
  10. swietna kamizelka !

    ReplyDelete
  11. swietnie,wszystko mi sie podoba :D

    zapraszam do siebie na konkurs
    DO WYGRANIA TRAMPKI ALA'VANSY ;]

    ReplyDelete
  12. bardzo ciekawy wpis ; )
    zapraszam

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny sportowy set;)
    Wyglądasz świetnie!! ;))

    ReplyDelete
  14. cudowne widoki:)
    zazdroszczę:)
    i mi też wszystkie się odechciewa, kiedy tak smutno za oknem...

    ReplyDelete
  15. dziekujemy za odwiedziny ! świetny blog :)
    Zuza & Pati

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  17. Suuper :) Tak na sportowo . podoba mi się kamizelka :>

    ReplyDelete
  18. Mmm kocham morze:) Zazdroszczę:)
    dziekuje za odiwedziny:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. morze tak relaksuje zawsze :) choć ja osobiście wolę góry :)
    fajny set, tak na luzie :)
    buźka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też osobiście wolę góry, ale jak już mieszkam nad morzem to mam morze :D

      Delete
  20. jakie piękne morze <3 podoba mi się bezrękawnik, świetny na takie spacery!

    pozdrawiam Violet

    ReplyDelete
  21. Nad brzegiem morza to bym sobie pospacerowała ;)
    Cudne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  22. Och zazdroszczę czasu spędzonego nad morzem szczęściara :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  23. Sporotowo, ciepło i wygodnie zwłaszcza że nad morzem chłodniej :)

    ReplyDelete
  24. Great pics and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  25. zatesknilam za morzem:(.. tez uwielbiam spedzac tam czas

    ReplyDelete
  26. Morze <3 jeeej, ale zazdroszczę! Śliczny ten bezrękawnik :)

    ReplyDelete
  27. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam morze ;) zazdroszczę! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  29. no to pewnie, że jest się z czego cieszyć :)

    ReplyDelete
  30. ojj tak ! Polskie morze ma tą magię !

    ReplyDelete
  31. Super ! Fajny blog obserwuje :)

    ReplyDelete
  32. Również uwielbiam spędzać czas nad morzem. :)

    ReplyDelete
  33. Kocham polskie morze! Szkoda, że mieszkam ponad 600 km od niego :(
    buziak :*

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia ! Uwielbiam morze, aż czasem mi żal, że pochodzę z gór :)

    ReplyDelete
  35. Też kocham morze! Te bijące fale, szum morza i najlepiej do tego zachód słońca :)

    Wszystkiego najlepszego kochana z okazji naszego święta! :)

    ReplyDelete
  36. Ładne zdjęcia:) Lubie morze latem:)

    ReplyDelete
  37. Ale ci zazdroszczę ;) Super fotki!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Połączenie trampek i takiej kamizelki jest świetne, takie sportowe, luźne, milusińskie ;) Świetnie wyglądsasz ;D

    ReplyDelete
  39. ile bym dała aby być teraz nad morzem... ;)

    ReplyDelete
  40. cudowne zdjęcie ! < 3
    pojechałabym nad może *.*

    obserwujemy? ;>

    ReplyDelete
  41. tylko pozazdrościć takich widoków :)

    ReplyDelete
  42. Nie ma jak spacer nad morzem - Kocham to ! Swietnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  43. jak ja bym chciała teraz sobie pojechać nad morzem! zazdroszczę. :D

    ReplyDelete
  44. na sportowo i świetnie <3 wypas zdjęcia!

    ReplyDelete
  45. jej, ten gif jest cudowny! też mnie ciągnie nad morze, szczególnie teraz, porobiłabym jakieś zdjęcia:)

    ReplyDelete
  46. nooo, szkoda! tego morza to ja Ci zazdroszczę, z resztą wiesz. <3 strój fajny, luźny, idealny na spacer :) trampy masz mega <3

    ReplyDelete
  47. bardzo podoba mi się ta kamizelka!

    ReplyDelete
  48. jej nad morzem byłam ho ho ho albo dawniej :) super pomysł na gif :)

    ReplyDelete
  49. Ach, chętnie bym się wybrała nad morze <3

    ReplyDelete
  50. Bardzo fajne trampki.
    Wróciłam z blogiem. Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  51. sportowo, wygodnie i .. STYLOWO :**

    ReplyDelete
  52. Fajny zestaw na spacer :) zazdroszczę morza :) byle do lata :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  53. Ile bym dała, żeby być teraz nad morzem ;)!
    świetny bezrękawnik
    buziaki

    ReplyDelete
  54. O jaaaa, przegapiłam ten post! Cudne fotki *_* Nigdy nie byłam nad morzem w okresie zimowym..

    ReplyDelete
  55. bardzo fajna kamizelka i trampki :)

    ReplyDelete
  56. uwielbiam takie sportowe zestawy!

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27