Trochę słońca i moja ulubiona sukienka


Wczoraj taki piękny dzień a dzisiaj śniegu po kostki. Już myślałam, że nie będzie takiej pogody no, ale niestety pomyliłam się. W czwartek doszła do mnie paczka z sukienką w której od razu się zakochałam. Nie dość, że jest śliczna to jeszcze meega wygodna dlatego od razu postanowiłam ją Wam pokazać. Połączyłam ją z czarnymi kryjącymi rajstopami, do tego oczywiście moje ulubione czarno kremowe buty na obcasie i mała czarna torebka. Dodatki złote uważam, że jest to świetne połączenie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Weekend już praktycznie za nami a ja zaczynam ciężki tydzień. Będą spotkania więc będzie miło, ale jest też dużo spraw do załatwienia. Enjoy ;)


100 comments:

  1. Sukienka jest cudna <3 A złote dodatki to strzał w 10! Moja śliczna Angelisia <3 :****

    ReplyDelete
  2. Piękna ta sukienka,do twarzy Ci w niej :)

    ReplyDelete
  3. Również doznałam dzisiaj szoku, gdy zobaczyłam tyle śniegu... no i nie przestaje padać :D Sukienka bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. co to za lakier na paznokciach? jest prześliczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;* Bk nail polish mat :)

      Delete
  6. sukieneczka z dzianiny z ostrymi wstawkami to będzie hit sezonu ! ;)
    śliczna jest.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Świetnee zdjęcia :*
    Obserwujęę i liczę na to samo :D

    ReplyDelete
  8. Świetne buty, cała stylizacja z charakterem, którego dodają jej w znacznej mierze dodatki, bardzo mi się podoba :) I piękne tło! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  9. ładna sukienka ;) i ta bizuteria - cudo :)

    ReplyDelete
  10. no pięęękna sukienka!Niby szara, ale te czarne wstawki świetne :)

    ReplyDelete
  11. wow this is such an amazing look! love the leather details on your dress, and very lovely gold rings!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowne pierścionki:) Więcej uśmiechu, angeliko! Poza tym (jak zawsze) cudny outfit! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  13. ta sukienka jest cudowna jak i tatuaż !:)

    ReplyDelete
  14. Wstawki na sukience są świetne:)

    ReplyDelete
  15. Świetne fotki :D
    Piękniesz wyglądasz :D
    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  16. bardzo fajna sukienka!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. zachwycam się pierścionkiem z trójkątami, rewelacyjny !

    pozdrawiam, i.

    ReplyDelete
  18. rewelacyjnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  19. bardzo podoba mi się Twoja sukienka, mam słabość do ubrań z wstawkami ;)
    i pięknie dobrana biżuteria! ;)

    ReplyDelete
  20. świetna sukienka :) cudownie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  21. Kochana, świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Dziękuję :*
    cudoowne zdjęęcia ! <3
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. takich butów jeszcze nie widziałam :D

    ReplyDelete
  24. Ta sukienka jest świetna i te buty boskie...
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  25. Śliczna sukienka oraz piękne złote dodatki :)
    POZDRAWIAM M.

    ReplyDelete
  26. bardzo ładna, kobieca sukienka :)

    ReplyDelete
  27. Śliczna, w sam raz na wiosenne popołudnie! :) I bardzo fajne połączenie.

    ReplyDelete
  28. Cudownie jest, cudowna sukienka ;)

    ReplyDelete
  29. Pierwsze zdjęcie jest piękne, a sukienka klasyczna, ale cudowna!

    ReplyDelete
  30. Piękna jest ta sukieneczka :)

    ReplyDelete
  31. dress is realy nice!
    Wanna follow each other on GFC? Maybe on Twitter, Fb or Bloglovin´!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    lovely day!

    ReplyDelete
  32. Na ten weekend zaplanowałam sobie długi spacer, na który miałam ochotę, dzięki słońcu, które ciągle świeciło. Oczywiście, jeśli już to zaplanowałam - spadł śnieg. Mam nadzieję, że w końcu przyjdzie prawdziwa wiosna! A stylizacja świetna, bardzo zgrabna z Ciebie kobieta! :)

    ReplyDelete
  33. ta sukienka wygląda znakomicie ! :)

    ReplyDelete
  34. super sukieneczka! świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  35. Niesamowita sukienka
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  36. wow, w pięknym zdjęciu robiłaś zdjęcia!! Sukieneczka piękna tak jak otoczenie:) :) I świetnie dobrane dodatki :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. super dodatki.! buty są mega super.!
    zapraszam do mnie.!
    http://cocaineandheroine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. wyglądasz śliczne, i kobieco :)

    ReplyDelete
  39. cudowne pierścionki! ja niestety nie moge nosić:(

    ReplyDelete
  40. Pięknie wyglądasz, sukienka naprawdę jest ładna! pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. świetny blog i zdjęcia <3 strasznie podoba mi się torebeczka i buty <3

    ReplyDelete
  42. mega styl. wyglądasz super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    ReplyDelete
  43. No fajna kiecka ;) dobrze, że ma połączenie ze skórą ;)
    U mnie do miasta ostatnio wiosna wpadła pełną parą ale niestety wredna zima znowu ją przegoniła ;/

    ReplyDelete
  44. slicznie wygladasz w tej sukience ! :)

    ReplyDelete
  45. jaki piękny lakier! jestem zakochana w macie:)

    ReplyDelete
  46. piekne zdjęcia;) bardzo ładna sukienka;)

    ReplyDelete
  47. a mi od sukienki bardziej podobają się... buty ;-)

    ReplyDelete
  48. Świetna sukienka:) wyglądasz w niej obłędnie:)

    ReplyDelete
  49. Sukienka swietna !

    Buziaki :)

    theladyaleks.blogspot.com

    obserwuje :)

    ReplyDelete
  50. love your dress dear...
    great blog too BTW what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog
    happy day
    xoxo
    vendy

    NEW POST!!!
    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    ReplyDelete
  51. świetnie wyglądasz w tej sukience ;*

    ReplyDelete
  52. o jezu *.*
    buty i sukienka <3
    wogole cala ty *____*

    obserwuje.
    izey-izabella.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Nice blog!
    wanna follow each?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    ReplyDelete
  54. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience!! pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  55. swietna ta sukienka, bardzo pasuje do rajstop!

    ReplyDelete
  56. sukienka jest piękna <3 te skórzane wstawki dodają uroku :) no i masz super figurę

    ReplyDelete
  57. jakich kosmetyków używasz do brwi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasem kredka czasem cienie z Rimmel

      Delete
  58. Kurcze jakie piękne pierścionki! :D
    Gdzie je kupiłaś? :)

    ReplyDelete
  59. super :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  60. Świetny look <3 Sukienka urocza ;)

    ReplyDelete
  61. Bardzo ciekawa stylizacja! :) Pozdrawiam,wpadnij do mnie jeśli będziesz mieć czas :)

    ReplyDelete
  62. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Mega sukienka i biżuteria! Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  64. Buty są świetne, a sukienka cudowna ! ;D

    ReplyDelete
  65. Piękna sukienka :)
    Zestaw idealny :)

    ReplyDelete
  66. super kiecka!!

    pozdrawiam

    Zapraszam na konkurs z shoelook!do wygrania 3 dowolnie wybrane pary butów z nowej kolekcji!
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com/2013/03/27032013.html

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27