Pink dress

Kiedy otwiera się moją szafę na pierwszy rzut oka widać tylko ciemne kolory. Tak jak już Wam pisałam wcześniej postanowiłam kupić sobie pare rzeczy w innych kolorach. No i może zacznę od pierwszej paczki jaka do mnie przyszła. Była w niej ta oto sukienka, którą mam na sobie. Pudrowy róż to jest to co lubię najbardziej, ale do tej pory ten kolor pojawiał się tylko na moich paznokciach. Jednak muszę Wam napisać, że przekonałam się do takiego koloru w formie ciuchów. Dobrze się w nich czuję, a sukienkę pokochałam :) 
Do mojego wyjazdu do Polski zostały niecałe 4 tyg a ja już zaczęłam odliczać. To u mnie normalne. Jeżeli chodzi o weekend był świetny. Pogoda jak najbardziej dopisywała z czego każdy by się cieszył. Mam nadzieję, że takich dni będzie coraz więcej.
sukienka-ebay | zegarek-danielwellington | buty-New Look

141 comments:

  1. U mnie już w szafie widną kolory!
    ale do tej sukieneczki ubrałabym cieńsze rajtki i było by od razu jasniej ;*

    ReplyDelete
  2. Cudownie, cudownie, cudownie! Ta sukienka jest genialna, a Tobie w jasnych kolorach jest pięknie! Proszę mi się obkupić w jakieś jasne i neonowe ubrania, o! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze Kochana da się to zrobić <3 :***

      Delete
  3. Kochana ale Ty masz kobiecą figurkę! <3
    Przepięknie Ci w rozu. Wygladasz tak wiosennie delikatnie,ale jednoczesnie bardzo kobieco :). Piekne masz rowniez paznokcie! <3

    ReplyDelete
  4. piękna sukienka , ale według mnie wyglądasz w niej na grubszą, podkreśla to co powinna ukryć:(

    ReplyDelete
  5. uwielbiam taki pudrowy róż! :) subtelny, kobiecy :))

    ReplyDelete
  6. sukienka ma świetny kolor, a do tego ten uroczy kołnierzyk <3

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  8. fajnie wyglądasz, śliczne pazurki:)

    ReplyDelete
  9. śliczna sukienka, może trochę za krótka - jak dla mnie :)
    Dziękuje za odwiedziny, obserwuje.

    ReplyDelete
  10. Ale masz piękne pazurki.
    Świetnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  11. cudowna bluzeczka ! :)
    pozdrawiam i obserwuję ^^

    ReplyDelete
  12. Ojeeej, jaka ładna sukienka :) podoba mi się wszystko, kolor i krój- kolnierzyk mega <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  13. Ta sukienka idealnie na Tobie leży! :D

    ReplyDelete
  14. bardzo oryginalna sukienka. świetne wyglądasz:)

    ReplyDelete
  15. piękna sukienka <3 bardzo ładnie Ci w takim pastelowym różu !!! :* pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  16. uwielbiam taki kolor sukienki, śliczne paznokcie :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Ja miałam okazję być w Tatrach po raz drugi w swoim życiu :)

    ReplyDelete
  18. Ale idealnie wszystko pasuje i kolorystycznie i formą! Świetnie :)

    ReplyDelete
  19. jaka zarąbista ta sukienka, pięknie Ci w takim kolorze, ale wiesz na co zwróciłam uwagę jak tak idealnie pomalowałaś paznokcie przy skórkach? jakiś magiczny sposób? czy konkretna wprawa i dobry pędzelek??

    ReplyDelete
    Replies
    1. maluję paznokcie od 17 roku życia raz w tygodniu, nie wiem czy to chodzi o `wprawe` bo jak znalazłam zdjęcia jak byłam młodsza to też tak malowałam paznokcie. jeżeli chodzi o pędzelek, to każdym pędzelkiem wychodzi mi coś takiego :) polecam lakiery z inglota oni mają moim zdaniem najlepsze pędzelki

      Delete
    2. koniecznie wypróbuję ;-)

      Delete
  20. ładna sukienka;)
    kasistarstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piękna sukienka. Wykończenia są śliczne! :)

    ReplyDelete
  22. Śliczna sukienka :) Bardzo ładnie Ci w tym kolorku :D

    ReplyDelete
  23. naprawdę ślicznie wyglądasz w tej spódniczce. :) no i jakie masz świetne paznokcie!

    ReplyDelete
  24. Ja również lubię ten odcień różu! Wyglądasz ślicznie w tej sukience;)

    ReplyDelete
  25. śliczna sukienka! Bardzo ładnie Ci w pudrowym odcieniu! ;)

    ReplyDelete
  26. Śliczna stylizacja, i ten kolor sukienki ♥ cudny ♥

    malinaaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sukienka BOMBA ! Pięknie wyglądasz:))

    Świetny blog , oczywiście obserwuję :*

    ReplyDelete
  28. pięknie i kobieco i śliczne paznokcia:))

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja i bardzo ciekawy blog :)

    ReplyDelete
  30. idealnie to do Ciebie pasuje ! wyglądasz uroczo :)

    ReplyDelete
  31. ładnie Ci w takim kolorze :) i piękny zegarek! :)

    ReplyDelete
  32. sukienka fajna, ale wszystko się na niej odgniata, rajstopy, majtki stanik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. stanik owszem, ale rajstopy i majtki ? nie wiem gdzie to widzisz, ale ok :D no i nie wiem jak mogą mi się odgniatać majtki jak byłam bez majtek :D

      Delete
    2. Ja wiedziałam ze Ty na to odpiszesz Haha Andzia jak tu Cię nie kochać jak Ty masz takie świetne poczucie humoru <3ja sie nie zgadzam z tym co napisał anonim ;) fajnie ze są ludzie na tym świecie co bed cisną ze wszystkiego tak jak Ty ;) tęsknię A ;)

      Delete
    3. rajstopy także. ale nastały czasy gdzie nie można powiedzieć nic prócz "pięknie, ładnie" bo zaraz są zbędne komentarze. a poczucie humoru? ja nie wiem co w tym określeniu (że nie ma majtek - pisze żeby KAŻDY mógł to dobrze zinterpretować) było zabawne, ale luuuuzik.

      Delete
    4. Krytyka musi być i ja nie napisałam czegoś obraźliwego po prostu ja nie widzę nigdzie tego co Ty widzisz i się na ten temat wypowiedziałam to chyba normalne :)

      Delete
    5. Nawet gdyby było coś widać, to powinna to zretuszować w Photoshopie? Jak nie ma się do czego przyczepić to zawsze znajdzie się głupotę. :)

      Delete
    6. ej ja tu czegos nie rozumiem, angelika nie jest przerazliwie chuda ma swietna kobieca przedewszystkim figure. Każda osoba jak założy strasznie obcisla rzecz widac odcisk np stanika. Ja szczeze nie widze tu odcisku rajstop ani tym bardziej majtek. moze kazdy widzi inne zdjecia :)

      a jezeli chodzi o stylizacje jest fajna ale ja bym dobrala jasne rajstopy albo gole nogi.

      Delete
    7. ale właśnie nie rozumiecie, że ja nie jestem jakimś tam potocznie nazywanym 'hejterem' i teraz wszystko jest źle i w ogóle. Angeliki nie znam, wchodzę od czasu do czasu na bloga bo jest przyjazny dla oka. Ale jakby nie patrzyć jest to blog o modzie, i oczywiście 99,99% przyjdzie na dowolnie wybranego bloga i ctrl +c ctrl+v ładnie ślicznie. I wtedy właściciel jest taki super dowartościowany, to nic że nikt nie przyjrzy się tym zdjęcia nie poświeci chwili. A ja daje sobie zawsze moment na przyjrzenie się i raz na milion lat napisze komentarz. i już jest wielkie halo... napisałam że ogólnie sukienka ok i jakoś tego nikt nie zauważył... LUDZIE -,-

      Delete
    8. Ja nawet nie mam pretensji do tego co napisałaś. Popytałam się paru innych blogerek czy to widać czy nie (bo już sama zgłupiałam), każdy ma inny monitor i może widać takie małe drobiazgi inaczej. Ja widzę odcisk stanika ale mam trochę ciała i przy obcisłych rzeczach stanik będzie mi się odbijał, ale reszty nie widze dlatego też tak napisałam. Cieszę się, że wchodzisz czasem na mojego bloga, ale wiedz, że jak ktoś napisze mi coś innego niż `pięknie, ładnie` jakoś mnie to nie załamuje. Odpisuje jednak na każdy komentarz na jaki uważam, że powinnam odpisać :)

      Pozdrawiam

      Delete
    9. tak i już zakończmy dyskusje bo zaraz okaże się ze mówię że jesteś gruba. omg.... cześć;)

      Delete
    10. ja takiego czegoś nie napisałam i bym nie napisała :) nie o to mi chodziło :) Pozdrawiam :)

      Delete
    11. właśnie czytając tego komenta po dodaniu stwierdziłam że tak mogło to zabrzmieć;) to akurat się tyczyło jakiejś tam wyżej odpowiedzi..

      Delete
    12. Nie odebrałam tego tak i nie zabrzmiało tak :) :)

      Delete
    13. Czytałam całą dyskusję na ten temat i w komentarzu o monitorach się zatrzymałam i postanowiłam to sprawdzić. Otworzyłam ten post na laptopie i na zwykłym kompie i na serio na każdym widać zdjęcia inaczej. Tzn nie że są inne ale chodzi mi o kolory i jasność. Tam gdzie jest większa jasność widać nie widać odcisku, ale jak na monitorze od zwykłego koma zobaczę to jest minimalny :D haha śmiech na sali nie wiedziałam o czymś takim :) Sukienka bardzo pasuje Ci do oczu, rewelacyjnie wyglądasz w takim zestawieniu.

      Delete
  33. cudowne kolory! i ten zegarek, cudo!

    ReplyDelete
  34. dziekuje za mily komentarz wow piekne paznokcie i bardzo wiosenna stylizacja

    ReplyDelete
  35. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ReplyDelete
  36. Sukienka sukienka , ale dla mnie masz przede wszystkim śliczna twarz ! Piękna , klasyczna i łagodna !

    ReplyDelete
  37. piękna sukienka! świetny kolor! i ten wykończenie ! bosko!

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia a sukienka cudna !!
    jesteś bardzo fotogeniczna;)
    Pozdrawiam:) Dodaje do obserwowanych !

    ReplyDelete
  39. wspaniała sukienka, delikatna i pełna uroku ;)

    ReplyDelete
  40. Baaardzo bardzo podoba mi się sukienka :)

    Buziaki,
    Aleks

    ReplyDelete
  41. Taaaakie piekne kolory!


    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  42. Dobry blog ;) Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie - http://eryk-minefreedom.blogspot.com/ wywiady, fotografia ;)

    ReplyDelete
  43. przy Twojej budowie powinnaś baaaardzo uważać na takie obcisłe ubrania - często dodatkowe fałdki zupełnie zmieniają postrzeganie i estetyczność stroju. nie mówię, że Twoja figura nie ma uroku, ale jednak nie wszystkie ubrania dobrze ją uzupełniają. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  44. śliczna sukienka ! pięknie wyglądasz ♥

    ZAPRASZAM DO SIEBIE.

    ReplyDelete
  45. Niestety u mnie w mieście i w okolicy nie ma sklepu stacjonarnego z woskami, więc pozostaje mi internet, ale na pewno z nich nie zrezygnuję:) Świece odstawiłam na drugi plan :)

    Bardzo ładna delikatna sukienka, piękna sceneria i jakie paznokcie! Bardzo lubię takie pudrowe pastelowe odcienie na paznokciach.

    ReplyDelete
  46. Świetna bluzka :) przepieknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  47. jejku jaka Ty piękna w tych pastelach! cudnie! :)

    Kochana dopiero przeczytałam skąd Ty jesteś (w PL) .... powiedz mi jakie to woj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. o matko o matko nie wierzę!!!!!!!! czy to jest koło brodnicy?????

      Delete
    2. no kawałek do brodnicy mam pół godzinki może nawet nie :)

      Delete
    3. KOCHANA!!! Sąsiadko moja! ja pochodzę z Pokrzydowa! na pewno wiesz gdzie to jest :D:D:D:D aaaaaaa nie wierzę po prostu!!!! :D

      Delete
    4. ogólnie to nie wiem gdzie to jest i pierwszy raz o takiej miejscowości słyszę :D ale na mapie sprawdziłam to jest 41 km :)

      Delete
  48. Świetna sukienka ;D
    I cudne masz paznokcie :)

    ReplyDelete
  49. śliczna ta sukienka, tylko chyba brakuje mi czegoś w pasie :> może jakiś pasek ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak dla mnie pasek to jedynie od luźnej sukienki a nie do obcisłej :) dziękuję :*

      Delete
  50. ale masz śliczny kształt paznokci...

    ReplyDelete
  51. Hello dear,
    You look beautiful!
    Would you like to follow each others blogs with blogger, facebook and bloglovin?
    Have a nice day,
    Gabriele

    ReplyDelete
  52. Zachwyciłam się tą stylizacją i zdjęciami <3
    xoxoxo

    ReplyDelete
  53. przepiękna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz

    ReplyDelete
  54. ten kołnierzyk dodaje sukience uroku.
    Śliczne pazurki..:D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  55. bardzo ciekawa sukienka/tunika:)

    ReplyDelete
  56. wyglądasz przepięknie w tej sukience :)

    ReplyDelete
  57. sukieneczka jest przeurocza!! i zegarek cudny :)

    ReplyDelete
  58. buuuuu pomyliłam świecie nad osą ze świeciem pod Brodnicą :((((
    już się ucieszyłam, że sąsiadkę znalazłam :P

    ReplyDelete
  59. Ale śliczna seksowna sukieneczka ;)

    ReplyDelete
  60. cudnie wyglądasz :)) świetna ta sukienka :)

    ReplyDelete
  61. bardzo fajna elegancka tunika, buty super pasują :)

    ReplyDelete
  62. krótko, krótko......i bardzo dobrze. Sukienka bardzo ciekawa - ma to coś! Połączona z czernią i bardzo dobrze (kołnierzyk to wymusza), nie wyobrażam sobie innego połączenia. Cóż pasuje do Ciebie taki look!

    P.S. Pozdrawiam imienniczke i wolnej chwili zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  63. bardzo ładnie wyglądasz :) masz przepiękne pazurki!!

    ReplyDelete
  64. I love your dress, that's so cute with the collar!

    ReplyDelete
  65. Very nice blog and interesting posts. Follow me on http://theblendstyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  66. Wyglądasz prześlicznie, bardzo kobieco! :))
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego ;)
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. adorable dress my dear! love the collar and the colour ;D

    ReplyDelete
  68. masz przepiekne dlonie i pazurki :)

    xxo z NYC

    ReplyDelete
  69. Faktycznie masz piekne paznokcie, ale mysle, ze jestes po prostu szczesciara z taka piekna naturalna plytka. Pielegnacja swoja droga i caly manicure. Slicznie wygladasz

    ReplyDelete
  70. świetny zegarek i sukienka :))

    ReplyDelete
  71. Ja nie mam cierpliwości do paznokci, wolę iść do kosmetyczki. A stylizacja śliczna, taka wiosenna:)

    ReplyDelete
  72. wszystko się ze sobą pieknie komponuje, idealnie do Ciebie pasuje...
    Piękny klimat uzyskalaś na zdjęciach...wszystko takie subtelne i kobiece... w tym różu delikatne...

    ReplyDelete
  73. Piękny zestaw, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie
    http://nikoletta1.blogspot.com/2013/05/stylizacja-inspirowana.html

    ReplyDelete
  74. Cudowna stylizacja, bardzo mi sie podoba ta sukienka!:)

    ReplyDelete
  75. bardzo ładny kolor na paznokciach :)

    ReplyDelete
  76. Piękna stylizacja, sukienka jest przecudna :)

    ReplyDelete
  77. Jeju, pięknie wyglądasz! zegarek fantastyczny!

    http://erykahlarocca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Śliczna sukienka w przepięknym kolorze.
    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  79. (Wybacz za spam)

    HEJ, PISZĘ DO CIEBIE Z INFORMACJĄ JAKO OBSERWATORA MOJEGO BLOGA WWW.CAROLINALU.BLOGSPOT.COM IŻ STRACIŁAM TEN ADRES, WIĘC STRONA JEST OBECNA POD ADRESEM: www.carolinaavenue.blogspot.com . ZALEŻY MI NA TOBIE JAKO OBSERWATORZE, WIĘC PROSZĘ JAKBYŚ BYŁA TAK MIŁA I ZMIENIŁA NA OBSERWOWANY BLOG KTÓRY JES TERAZ, PONIEWAŻ NIE WYŚWIETLAJĄ CI SIĘ INFORMACJE O NOWYCH POSTACH:)
    SERDECZNIE POZDRAWIAM
    KAROLINA

    ReplyDelete
  80. Pięknie wyglądasz;) Kobieta z klasą;)

    ReplyDelete
  81. Piękna sukienka. :)
    Wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    ReplyDelete
  82. CUDOWNIE WYGLĄDASZ I ŚWIETNE PAZNOKCIE !!!

    pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  83. Witaj, widzę, że interesujesz się modą. Zapraszam na portal domodi.pl.
    Zachęcam do podzielenia się z innymi twoimi pomysłami na stylizacje i tworzenia zestawów modowych.
    pozdrawiam
    Gosia z domodi.pl

    ReplyDelete
  84. Idealny kształt paznokci! ;)
    i sukienka - mistrzostwo świata! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)!
    http://with-style-and-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. PIEKNE PAZURKI ... ALE SUKIENKA JEST ZNIEWALAJACA ... CHETNIE BYM SIE NA NIA SKUSILA...JESTES BARDZO PIEKNA;)

    ReplyDelete
  86. Ja mimo wskazówek i tak nigdy nie mogę poradzić sobie z pazurkami. Twoje są świetne :).

    ReplyDelete
  87. zazdroszczę paznokci, ja moe spisałam już na straty ;)))
    p.s. super sukieneczka!

    ReplyDelete
  88. bardzo ładny zestaw :) masz niezwykle zadbane paznokcie i śliczny na nich kolorek :)

    ReplyDelete
  89. piękny lakier! powiedz mi moja droga z jakiej jest firmy i jaki to konkretnie odcień :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana ten lakier jest z inglot. Niestety nie wiem jaki jest jego numer ponieważ ten lakier zostawiłam teraz w Polsce ;/

      Delete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27