Leather shirt&leggings

 Ten post miał się pojawić w dzień, ale byłam dziś w mieście a potem zmieniałam wygląd bloga i tak zapomniałam o nowym poście. Ten tydzień minął mi bardzo szybko, ale tego mogłam się przecież spodziewać. U mnie upały jakich w Szkocji nikt się nie spodziewał. Jednak w weekend jest o wiele chłodniej niż w tygodniu a szkoda. I to już drugi raz. Bluzki ze skórzanymi rękawami szukałam już od dłuższego czasu aż znalazłam ją na ebayu. Teraz będzie pewnie moim numerem jeden. Dobrałam do niej legginsy ze skórzanymi wstawkami, torebkę którą pokochałam i meega wygodne lordsy. U mnie musi być bardzo wygodnie więc tak jest. Buziaki Kochani :*****

Stylizacja: Leather shirt&leggings

80 comments:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  2. wyglądasz świetnie!
    dzięki za komentarz. :) obserwujemy? ^^

    ReplyDelete
  3. Piękną masz tą bluzkę, gdybym taką miała to też by była moim numerem jeden! :) pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  4. Buty są świetne!, wyglądają na bardzo wygodne :)

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz!:)
    wygląd bloga o wiele lepszy

    ReplyDelete
  6. fajne te lordsy!:) pomyślę nad zakupem :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie wyglądasz, pasuję Ci taki ubiór!!

    ReplyDelete
  8. super stylizacja, bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładnie ... zapraszamdo mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. To u nas od dłuższego czasu tak jest że na weekendy się pasuje pogoda :) Ale dziś na szczęście ładnie :)
    Fajna tunika, ja zamówiłam z mniejszą ilością wstawek skórzanych ale też jest jedną z moich ulubionych :)

    ReplyDelete
  11. Ale cudownie wyglądasz ;) Fajnie :)

    ReplyDelete
  12. Jaką masz piekna torebeczkę :****

    ReplyDelete
  13. boska koszulka :)) uwielbiam ciuchy ze skóranymi wstawkami :)
    a wyglądem bloga jestem oczarowana :)
    Buziaki Reika :*
    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo przyjemny look:)
    lordy sa świetne:

    ReplyDelete
  15. Nowy wygląd bloga, bardzo fajny i przejrzysty, no i fotki :) fantastyczne, co do samego zestawu widać, że wygodny i połączony w odpowiedni sposób!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję cieszę się, że się podoba :)

      Delete
  16. Rewelacyjny zestaw, świetna jest ta bluzeczka! :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Pierścionek jest świetny. Ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. bardzo prosta, ale urocza i na pewno bardzo wygodna stylizacja! widzę nowości w wyglądzie - fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  19. nowy post ---> http://lubiegrzeski.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam! =)

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne zdjęcia,fajne lordsy =)

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz! Pierścionek jest bardzo efektowny :))

    ReplyDelete
  22. świetna jest ta stylizacja, szczególnie podoba mi się bluzka ze skórzanymi wstawkami. Sama też na taką poluję.
    Pozdrawiam, no i obserwuję- będę częściej tu do Ciebie zaglądać ;)

    ReplyDelete
  23. Świetna bluzka i ogólnie bardzo fajny zestaw. Intrygujacy pierścionek!
    http://nolimitsmoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. bardzo fajna bluzka ;)

    Zapraszam do mnie.
    http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo spodobał mi sie pierścionek!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Bardzo przypadła mi do gustu torebka. Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  27. this is such a cute outfit! love the blouse and the ring!

    ReplyDelete
  28. I really love this outfit, the bag is super
    Alessandra
    www.alessandraastyle.com

    ReplyDelete
  29. wow! bluzka rządzi :) uwielbiam skórzane wstawki

    ReplyDelete
  30. piękna bluzeczka. zapraszam do siebie na NOWY POST http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/07/asymetryczny-sweter.html

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam wszystko co skórzane, lub z dodatkiem skóry, legginsy mega!!

    ReplyDelete
  32. Przepiękna jest ta bluzka ;)

    ReplyDelete
  33. Fajne połączanie i ciekawy pierścionek :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  34. W Polsce również niestety jest tak, że jeśli upały to tylko w tygodniu, a weekendy bywają brzydkie...

    Świetna jest ta bluzka! pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. Każdy element Twoje stroju bardzo mi się podoba, a pierścionek jest genialny!

    ReplyDelete
  36. Jejku! Sliczna jestes. Bluzeczka tez rewelacyjna. Cudo!
    Pozdrawiam; )

    ReplyDelete
  37. świetne połączenie :)
    uwielbiam skórzane wstawki! mam bardzo podobne legginsy ;)

    ReplyDelete
  38. rewelacyjne zestawienie, cudowne legginsy!
    ♥ pozdrawiam:* Ola

    ReplyDelete
  39. ojej! Oddaj mi tę bluzkę! Jest boska! :)
    Całość ślicznie się zgrała i bardzo mi się podoba!:)

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję:***

    ReplyDelete
  40. Bluzka jest MEGA!!!
    Uwielbiam taki styl i skradlas moje serce ta stylizacja. :-)

    ReplyDelete
  41. Świetny pierścionek i zdjęcia ;D
    Obserwuje i liczę na rewanż ;D
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia, śliczny pierścionek ;D
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    www.purplesswag.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. obserwuję! :)
    obserwujemy na Bloglovin? ^^

    ReplyDelete
  44. Pierścionek wygląda bardzo ciekawie :) Świetny styl :)

    Dodajemy do obserwowanych i liczymy na rewanż : http://magia-siostr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. You look perfect, love the bag! :)
    xoxo

    ReplyDelete
  46. Widać , że outfit bardzo wygodny a wygoda to najważniejsza rzecz :)
    Bluzeczka i pierścionek są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  47. w torebce zakochałam się:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  49. świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27