IN THE SKY WITH DIAMONDS

Ten weekend pozwolił mi na przemyślenia. Przydało się te 6 godzin chodzenia po lesie, na grzybach się nie znam, ale coś tam jednak znalazłam. Najlepiej odpoczywa się na świeżym powietrzu a nie w pokoju leżąc i słuchając samochodów na ulicach. Niestety ten czas tak szybko leci, że nie wiedziałam kiedy ten weekend dobiegł końca. Poniedziałek zaczęłam z uśmiechem na twarzy czego się nie spodziewałam. Nic tak nie poprawia humoru jak rozmowy z AGATĄ i ASIĄ. Mega zakręcone dziewczyny które uwielbiam. Zawsze można na nie liczyć ! Można się wygadać, można się pośmiać, ale można tez poważnie porozmawiać i sobie doradzić z czego bardzo się cieszę. Uwielbiam takie bluzki jak na zdjęciach. Kiedyś mialam ich dużo jednak ostatnio ich w mojej szafie zabrakło, ale jakiś czas temu udało mi się znaleźć takie jakie chciałam.
bluzka-tkmaxx | torebka- Tutaj - Tutaj (Click here) |

75 comments:

  1. bluzka i spódniczka bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyglądasz:) boska ramoneska jak ja bym chciała żeby moje paznokcie zmizerowane doprowadzić do takiego stanu genialne;)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz... a w torebce się zakochałam :)

    ReplyDelete
  4. mam tą torebkę, świetna jest :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja bym w tej stylizacji widziała trampki :) Ale i tak super !

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz:) boskie masz te pazurki!

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny outfit, ale to cud, że nie zamarzłaś :D
    Pozdrawiam, Iza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie zimno nie jest wręcz przeciwnie :) Dziękuję ;)

      Delete
  8. Fajny set, drapieżna na ramoneska :) I przepiękna cera, której zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  9. Jak mi się podoba kształt Twoich paznokcie, super :)

    ReplyDelete
  10. Fajny zestaw, z pazurem :) ...a co do pazurków to cudne są!! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  11. fajny zestawik ;) piękna koszulka :)

    ReplyDelete
  12. Fajny, prosty, klasyczny outfit :)
    Co do tego, ze najlepiej się ypoczywa na świeżym powietrzu - potwierdzam! A zwłaszcza z bliskimi :)
    www.czekamnacos.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajna koszulka
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  14. świetna bluzka !!!!
    piękny kolor pazurków :)
    pozdr i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  15. świetnie wyglądasz,jak zwykle :)

    ReplyDelete
  16. ślicznie wyglądasz! fajnie jak się ma osoby z którymi można porozmawiać:)

    ReplyDelete
  17. extra,super jest ta kurtka i koszulka:)

    ReplyDelete
  18. cudowna spódniczka ^^
    pozdrawiam i obserwuję ! :)
    http://cammillie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. kolor lakieru do pazurków mnie urzekł!

    ReplyDelete
  20. Ależ Ty masz perfekcyjne paznokcie!

    ReplyDelete
  21. Twoja paznokcie wyglądają cudownie!

    ReplyDelete
  22. tez uwielbiam z Wami rozmawiac kochane <3 :D niezle z nas czubki, hihi :D fajna ta koszulka! kiedys mialam mnostwo takich koszulek z nadrukami ale potem nie wiedzialam juz do czego mam je nosic haha :D no i w ogole te noooogi! super wygladaja w tej spodniczce! u Ciebie tak cieplo wciaz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3
      zimno aż tak nie jest, ale co chwilę ta pogoda się zmienia. raz słońce a raz deszcz ;(

      Delete
  23. świetnie wygladasz!:) Kurcze nie było Ci zimno w nogi? U nas już tak zimno, że nie ma mowy o gołych nogach czy ciękich rajstopach zamarzłabym ;)

    New Post

    ReplyDelete
  24. Jak potrzebuję naładować akumulatory to jadę do lasu, albo w takie jedno fajne miejsce nad rzeką :))
    Nie ma to, jak wypoczynek na łonie przyrody :]
    Co się tyczy zestawu - to bardzo podobają mi się takie kobiece połączenia z lekkim pazurem :* SUPER

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądasz :) paznokcie również mi się podobają :) a co do chodzenia po lesie to ja bym się bała, że się zagubię gdzieś po drodze :P

    ReplyDelete
  26. super stylizacja fajne dodatki genialne masz paznokcie zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Twoje paznokcie :)

    ReplyDelete
  28. Swietna stylizacja i ten róż na paznokciach!

    ReplyDelete
  29. Ładnie wyglądasz, kurteczka bardzo mi się podoba :-)

    ReplyDelete
  30. cudowne paznokcie, fajny t-shirt :)

    ReplyDelete
  31. Ślicznie :D

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Koszulka jest mega piękna:)

    ReplyDelete
  33. piekne pazurki i swietny t-shirt :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    ReplyDelete
  34. Świetna stylizacja, jak zawsze :)

    ReplyDelete
  35. wyglądasz super!! I jak zawsze piekne paznokcie!! o tak
    CUDOWNIE.♥
    pozdrawiam,
    OLA

    ReplyDelete
  36. bardzo fajnie wyglądasz, ja muszę też kupic jakieś t-shirt z nadrukiem :)

    ReplyDelete
  37. spódniczka ślicznie na Tobie leży i cudownie się dopełnia z bluzką! ;)

    ReplyDelete
  38. Dobrze mieć osoby, przy których można być całkowicie sobą.
    Śliczna! ;3

    ReplyDelete
  39. świetnie wyglądasz + piękne paznokietki :)
    pozdrawiam,Monika

    ReplyDelete
  40. ślicznie wyglądasz + śliczne paznokietki :)
    pozdrawiam,Monika

    ReplyDelete
  41. mam słabość do takich bucików;)

    ReplyDelete
  42. ślicznie wyglądasz na pierwszym zdjęciu.

    ReplyDelete
  43. Ja uwielbiam chodzić na grzyby ♥
    Bardzo bardzo fajne zdjęcia ♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  44. śliczne się prezentujesz:)

    ReplyDelete
  45. jak zrobilas ten czarny pasek u góry ( home, contact ... )?

    ReplyDelete
  46. Świetnie wyglądasz ! :)
    Zapraszam na konkurs: http://www.garderoba-sd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Fajny blog ! Ciekawie go prowadzisz ;3
    Obserwuje, a ty ?
    WPADNIJ
    http://typicalifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. sexy!! :D
    Bardzo podoba mi się Twoja ramoneska!!
    Jest idealna!!! :)
    Buziak!! M.

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27