DREAMS

 Sleeping is the only time to feel real freedom ... because there's no rules in dreaming

46 comments:

  1. Dałyśmy czadu kochana, dałyśmy niezłego czadu z tą sesją :)

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia
    ostatnie naj!

    bardzo zmysłowo

    pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  4. Cóż za klimatyczne ujęcia!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: stylizacja z "WĄSAMI", zapraszam!

    ReplyDelete
  5. ale klimatycznie te zdjęcia i .....uwielbiam Twój tatuaż! Jestem jego największą fanką! / Cukrowana

    ReplyDelete
  6. wow, piękne zdjęcia i tatuaż <3

    ReplyDelete
  7. Ale zmyslowo! Piekne zdjęcia! :))

    ReplyDelete
  8. o jaaa!!! dziewczyny świetna robota! patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę! Angelika ja od samego początku wiedziałam, że jesteś piękną kobietą, ale tutaj pokazałyście magię na zdjęciach <3

    ReplyDelete
  9. zdjęcia wspaniałe, ale ja się zachwycam Twoją figurą.

    ReplyDelete
  10. Ale masz dziarę na plecach !<3
    zdjęcia są magiczne<3

    ReplyDelete
  11. Fantastyczne, rewelacyjne, boskie itp itd zdjęcia !!!!

    Alice ♥

    ReplyDelete
  12. Niesamowite, klimatyczne zdjęcia, a tatuaż mega <3 obserwuję :)

    ReplyDelete
  13. Jestem pod wrażeniem! Tatuaż mega ;)

    ReplyDelete
  14. Sesja bardzo odważna i rewelacyjna !
    Świetnie ! :*

    ReplyDelete
  15. klimatycznie:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. WOW!! Jakie zdjęcia piękne! I ten klimat! :)

    ReplyDelete
  17. wow naprawdę pięknie! zmysłowo i baardzo kobieco :)

    ReplyDelete
  18. wow! mega odważna sesja :D świetne zdjęcia!! :*

    ReplyDelete
  19. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem!:)

    ReplyDelete
  20. Co za odważna sesja. Ślicznie!! :D

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia :) Wyszły na artystyczne i super :)

    ReplyDelete
  22. co za sesja- zapiera dech w piersiach - cudo <3

    ReplyDelete
  23. Siedzę i zbieram szczękę z podłogi! :O

    ReplyDelete
  24. OMG, cudowny klimat i zdjęcia !!!! <3

    ReplyDelete
  25. jest przepięknie :) a Twój tatuaż na plecach jest przecudowny :) Petarda post!

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27