ORLY NEON

Chyba każda z nas uwielbia lakiery do paznokci i ma ich w swojej kosmetyczce całą masę. No i co z tego, że mam już kolor różowy..kupię kolejny bo jest troszeczkę jaśniejszy od tego który mam w domu. Prawie każda z nas ma coś takiego. Ja się na tym łapie na każdych zakupach, ale nic na to nie poradzę. Każda z Nas ma też swoje ulubione firmy. O Orly słyszałam bardzo dużo dobrego, ale nigdy nie miałam tych lakierów. Moimi ulubionymi firmami zawsze był inglot i barryM i tak jest nadal, ale na 3 miejscu już stawiam Orly. Wybrałam 3 lakiery z serii neon w moich ulubionych kolorach i jestem nimi zachwycona. Lakiery utrzymały się na moich paznokciach bardzo długo bo prawie 9 dni, a w świetle dziennym nieźle dają po oczach i każdy się patrzy na moje paznokcie.
odżywka do paznokci - Argan Cuticle Oil - Oliwka do paznokci i skórek. Odżywia i nawilża naskórek oraz suche i kruche paznokci. Ja u siebie zauważyłam efekty po pierwszych użyciach tej oliwki więc jak najbardziej ją Wam polecam.

31 comments:

  1. Sama się sobie dziwię, ale najbardziej podoba mi się limonka, choć nigdy za takimi odcieniami na paznokciach nie przepadałam.

    ReplyDelete
  2. O borzu szumiący, te kolory są totalnie obłędne. :D Niby nie na jesień, ale osobiście uważam, że idealnie pasują do pogody. Ożywiają wszystko wokół. :D

    ReplyDelete
  3. Czasem żałuję, że maluję paznokcie jedynie odżywką! ;)

    ReplyDelete
  4. Tak, jestem jestem ;) póki co tu mieszkam...

    ReplyDelete
  5. No pewnie, bardzo chętnie :)

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie używałam, kolory boskie!

    ReplyDelete
  7. Ladne, intensywne kolorki;))

    ReplyDelete
  8. Wszystkie piękne są ♥

    m-inis.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wow! 9 dni :o to sporo :).
    Świetne kolory.

    ReplyDelete
  10. Świetne te kolory, kazdy z nich ! i paznokcie masz bardzo ładne

    ReplyDelete
  11. Cudne kolory, szczególnie niebieski :))
    Alice ♥

    ReplyDelete
  12. słyszałam właśnie o nich ale nie miałam żadnego z nich, na twoich paznokciach prezentują się olśniewająco :)

    ReplyDelete
  13. Ale masz piękne paznokcie :) Nie znam tych lakierów, chociaż już się tyle o nich naczytałam, że zamówiłam dwa :D Zobaczymy :)

    ReplyDelete
  14. Genialne, żywe kolory! <3 Masz piękne paznokcie :))

    ReplyDelete
  15. Neon miażdży! :D Już mi się spodobał jak był u mnie, haha :D

    ReplyDelete
  16. Świetne kolory, a jakie ty masz piękne paznokcie!!!!

    ReplyDelete
  17. niebieski jest czaderski! a 9 dni robi wrażenie... chyba żaden z mojej kolekcji nie jest taki wytrwały, chociaż inglot po 5-7 dniach jeszcze nie wygląda najgorzej, to już nie ma tego blasku, więc kwalifikuje się do zmiany. Teraz testuje świąteczną kostkę od Essie - ciekawe jakie będą lakiery od nich, bo mam je pierwszy raz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    ReplyDelete
  18. Wspaniały kształt pazurków!!! idealne odcienie nawet na zimę:***

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27